گوگل ٹرینڈز: گوگل ٹرینڈز کیا ہے؟
Google Trends ایک مفید تلاش کے رجحانات کی خصوصیت ہے جو یہ بتاتی ہے کہ کسی مخصوص مدت کے دوران سائٹ کی تلاش کے کل حجم کے نسبت Google کے سرچ انجن میں دی گئی تلاش کی اصطلاح کتنی بار داخل کی جاتی ہے۔ Google Trends کو مطلوبہ الفاظ کی تقابلی تحقیق کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے اور مطلوبہ الفاظ کی تلاش کے حجم میں ایونٹ سے محرک اسپائکس کو دریافت کرنے کے لیے۔
گوگل ٹرینڈز مطلوبہ الفاظ سے متعلق ڈیٹا فراہم کرتا ہے جس میں سرچ والیوم انڈیکس اور سرچ انجن صارفین کے بارے میں جغرافیائی معلومات شامل ہیں۔
گوگل ٹرینڈز کا استعمال کیسے کریں۔
Google Trends کیسے کام کرتا ہے؟
آپ اوپر سے نیچے ٹول پر جا کر اور یہ دیکھ کر کہ فی الحال کون سی تلاشیں ٹرینڈ ہو رہی ہیں، پھر مزید معلومات کے لیے کسی موضوع کو تلاش کر کے Google Trends کو دریافت کر سکتے ہیں۔ مثال کے طور پر، Google Trends نے حال ہی میں Hurricane Irma سے متعلق رجحان سازی کی تلاش کے بارے میں معلومات کا اشتراک کیا، جیسے کہ پورے امریکہ میں سرفہرست متعلقہ تلاش کی اصطلاحات اور فلوریڈا میں سرفہرست "کیسے کریں" تلاش کے سوالات۔
آپ ٹول کے اوپری حصے میں سرچ باکس میں تلاش کی اصطلاح بھی درج کر سکتے ہیں تاکہ یہ دیکھ سکیں کہ وقت کے ساتھ اور مختلف مقامات پر اس اصطلاح کے لیے تلاش کا حجم کس طرح مختلف ہوا ہے۔ مزید عمدہ ڈیٹا کے لیے مقام، ٹائم فریم، زمرہ یا صنعت، اور تلاش کی قسم (ویب، خبریں، خریداری، یا یوٹیوب) تبدیل کریں۔
گوگل ٹرینڈز کا استعمال کرتے ہوئے
امریکہ میں، اپریل میں "mulch" چوٹی کی تلاش
Google تلاش کے رجحانات کا ڈیٹا مارکیٹرز کے لیے بہت مفید ہو سکتا ہے۔ مثال کے طور پر، اگر آپ موسمی کاروبار چلاتے ہیں (جیسے کہ گھر اور باغبانی کی سپلائی اسٹور)، تو آپ اپنی مارکیٹنگ کی کوششوں کو بڑھانا چاہیں گے جب آپ کے کاروبار سے متعلقہ تلاش کی اصطلاحات رجحان میں ہوں۔ تلاش کے حجم میں اضافے کے دوران، Google اشتہارات میں آپ کی فی کلک لاگت زیادہ ہو سکتی ہے، اس لیے جب آپ کے پروڈکٹس یا سروسز ٹرینڈ ہو رہی ہوں تو اپنی مہمات میں مزید بجٹ مختص کرنا یقینی بنائیں۔
متعدد اصطلاحات کا موازنہ کرنے کے لیے، "+ موازنہ شامل کریں" خصوصیت استعمال کریں۔
گوگل ٹرینڈ ٹپس
اس گراف سے ہم دیکھ سکتے ہیں کہ "لیڈ جنریشن" ویب سرچ میں "ڈیمانڈ جنریشن" سے تقریباً 7 گنا زیادہ مقبول ہے۔
Google Trends آپ کو متعلقہ تلاش کی اصطلاحات بھی دکھاتا ہے اور ذیلی علاقے کے لحاظ سے تلاش کی دلچسپی کس طرح مختلف ہوتی ہے:
گوگل ٹرینڈ ڈیٹا
آپ Google Trends میں موجود ڈیٹا کو مارکیٹنگ کے مختلف مقاصد کے لیے استعمال کر سکتے ہیں:
بامعاوضہ تلاش میں، Google Trends کا ڈیٹا آپ کی موسمی مہمات کو مطلع کرنے کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے، لاگت کی منصوبہ بندی کے ساتھ ساتھ انوینٹری ذخیرہ کرنے میں بھی مدد ملتی ہے۔ اس کے علاوہ، آپ غیر متعلقہ رجحان ساز اصطلاحات تلاش کرنے کے لیے Google Trends کا استعمال کر سکتے ہیں جن کی آپ کو منفی مطلوبہ الفاظ کے طور پر سیٹ کرنے کی ضرورت ہے، اس لیے رجحان سازی کی تلاش آپ کے اخراجات کو بے حد متاثر نہیں کرتی ہے۔
SEO اور مواد کی مارکیٹنگ کے لیے، یہ جاننے کے لیے Google Trends کا استعمال کریں کہ آپ کی ٹارگٹ مارکیٹ میں لوگ کن چیزوں کے بارے میں معلومات تلاش کر رہے ہیں۔ رجحان ساز موضوعات کے بارے میں لکھنا آپ کی سائٹ پر ٹریفک بڑھانے میں مدد کر سکتا ہے۔
اپنے اشتھار کی تخلیق کو متاثر کرنے کے لیے، Google Trends کو براؤز کریں تاکہ یہ معلوم ہو سکے کہ فی الحال کون سے عنوانات عوام کے تصور کو اپنی گرفت میں لے رہے ہیں۔ آپ کی مارکیٹنگ مہمات میں ایک رجحان ساز موضوع (جیسے ایک گرم نئی قسم کی موسیقی یا رقص) کا حوالہ دینا، چاہے وہ ای میل کا دھماکہ ہو، فیس بک اشتہار، یا ریڈیو اسپاٹ، آپ کے اشتہارات کی مصروفیت کو بڑھا سکتا ہے۔
WordStream کے مفت مطلوبہ الفاظ کے ٹول کے ساتھ اپنے SEO مواد، PPC مہمات اور مزید کے لیے صحیح مطلوبہ الفاظ تلاش کریں۔
0 Comments